×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

تلفن هوشمند تسلا می تواند یک تغییر دهنده بازی باشد


چهارشنبه 5 مرداد 1401 8:22:11 PM 

اخبار گوهردشت


 سرمایه‌گذاران لحظات بسیار زیادی دارند که ممکن است از سهام خود در شرکت‌های ماسک پشیمان شوند، زیرا او اوراق بهادار مرتبط و چندین ارز دیجیتال را بسیار بی‌ثبات‌تر از آنچه در غیر این صورت بود، می‌کند

یکی از شایعات اخیر که ماسک بر آن تاکید کرده است، ساخت گوشی تسلا با مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد است.

با توجه به اینکه تسلا به کجا می رود، این تلفن بسیار منطقی است، به ویژه به عنوان پوششی در برابر شایعه خودروی الکتریکی اپل

تسلا و اپل رویکردی مشابه به بازارهای مربوطه خود دارند و هر دو از مزایای مشابهی برخوردار هستند.

اپل توسط یک رهبر کاریزماتیک استیو جابز ساخته شده است و ایلان ماسک نسبت به تیم کوک از رویکرد منحصر به فرد جابز در مدیریت و خلق محصول بهتر عمل کرده است.

هر دو شرکت دارای وفاداری چشمگیر به برند با مشتریان خود، ارزش گذاری دقیق بازار و چندین شرکت بزرگ هستند که به آنها حمله می کنند.

تسلا بازاریابی زیادی انجام نمی دهد و سابقه کنترل کیفیت ضعیفی دارد. در حالی که اپل بازاریابی خود را به میزان قابل توجهی کاهش داده است، اما همچنان اساساً در بازار خود از این نظر پیشتاز است و اپل تمایل دارد تا از نظر کیفیت محصول، نوار را تعیین کند.

ارتباط بسیار بالایی بین کاربران آیفون و خریداران تسلا وجود دارد. بنابراین، اگر اپل خودرویی را معرفی کند که به شدت با اکوسیستم اپل ادغام شده باشد، می تواند سهم قابل توجهی از تسلا بگیرد.

از میان همه رقبای آینده تسلا، اپل به دلیل وفاداری شدید مشتری، دیده شدن و بودجه بازاریابی قابل توجه، بزرگترین تهدید را به خود اختصاص می دهد. ذخایر اپل آن را به یک رقیب ترسناک آینده برای تسلا تبدیل می کند.

در نهایت، گوشی‌های هوشمند در حال تبدیل شدن به کلیدهای خودروهای جدید تسلا هستند و تا حدودی با فناوری سمعی و بصری داخل خودرو تسلا ادغام شده‌اند. اپل با این ادغام پیشی می‌گیرد و می‌تواند همزمان با خروج کاربران اپل از خودروهای تلسا، قابلیت همکاری با تسلا را قطع کند. احتمالاً این مورد آخری، ماسک را وادار می‌کند تا تلفن خود را انجام دهد.

انتظار می رود گوشی شایعه شده دارای راه حل پیشرفته سری 8 اسنپدراگون کوالکام باشد، رنگ هایی که با رنگ های خودروی تسلا مطابقت دارند، بهتر از هر گوشی دیگری به عنوان کلید خودرو برای خودروهای تسلا عمل می کند و (این قسمت مبهم است) به Starlink متصل می شود.

این آخری دشوار است زیرا معمولاً اتصال تلفن هوشمند به ماهواره به یک آنتن بزرگ و رادیوی بسیار قدرتمندتر نیاز دارد. با این حال، اگر آنها بتوانند آن را به کار ببندند، یک مزیت منحصر به فرد و گسترده برای کاربران تلفن تسلا ایجاد می کند که می توانند سال ها قبل از اینکه 5G در دسترس آنها قرار گیرد، اتصالات پهنای باند نسبتاً بالایی داشته باشند.

من فکر می‌کنم راه بهتر این است که اتصال ماهواره‌ای را در ماشین قرار دهیم، که بهتر می‌تواند آنتن بزرگ را پنهان کند، و سپس زمانی که شبکه 5G در دسترس نبود یا زمانی که می‌خواهید فیلمی را تماشا کنید، تلفن را از طریق ماشین وصل کنید. اطراف درپوش داده ها). سپس ماشین یک اتصال ماهواره ای همیشه روشن برای کار از راه دور و گزارش در مورد تلاش برای سرقت یا آسیب پارکینگ با اطمینان بیشتری دریافت می کند.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، با تبدیل شدن گوشی‌های هوشمند به کلید خودروها، یک تلفن تسلا می‌تواند بیشتر با خودروی تسلا شما ادغام شود.

به عنوان مثال، می تواند دکمه های اختصاصی برای قفل کردن، باز کردن قفل، مکان یابی وسیله نقلیه و فریاد زدن برای کمک با استفاده از بلندگوهای خارجی خودرو برای جلب توجه داشته باشد. این تلفن همچنین به ماشین کمک می کند تا شما را بیابد، اگر ویژگی خودکاری داشته باشید و بخواهید شما را سوار کند، که به ویژه برای ما که فراموش می کنیم کجا پارک می کنیم مفید است.

اگر ایلان ماسک از تیم کوک با اپل واچ رویایی‌تر باشد، این ویژگی‌ها را قابل تنظیم می‌کند تا بتوانند با ماشین‌های دیگر کار کنند و این تلفن می‌تواند در ترغیب این افراد به خرید خودروهای تسلاس باشد.

اوه، و به عنوان یک یادداشت جانبی، یک ساعت هوشمند تسلا که با ماشین کار می‌کند ممکن است جالب‌تر باشد، اما من هنوز شایعه‌ای در این مورد نشنیده‌ام. (به هر حال، یک ساعت تسلا وجود دارد. این ساعت هوشمند نیست و از تسلا نیست. من یکی دارم و خیلی باحال است).

در مورد ساخت تلفنی که کارآمد نیست، به یاد داشته باشید که کوالکام در تولید اولین آیفون به اپل کمک کرد و از آن زمان تاکنون آنها بسیار توانمندتر شده اند. با کمک کوالکام، تسلا با فناوری تلفن‌های پیشرو در بازار شروع به کار کرد و باید ویژگی‌های خودرو را اضافه کند، که مطمئنا بیش از توانایی آن‌ها هستند.

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید