×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

13 راه برای اینکه دوست پسر بهتری باشید


 

اخبار گوهردشت


 

در اصل، یک دوست پسر خوب کسی است که با همان اعتماد و فداکاری که به خودش می دهد، به رفاه شریک زندگی خود توجه کند. او متفکرانه با نیازها و احساسات شریک زندگی خود هماهنگ است و نسبت به روش هایی که اعمالش بر آنها تأثیر می گذارد حساس است.

1 مطمئن شوید که آنها احساس شما را می دانند.

شریک زندگی شما نباید در مورد اینکه چه احساسی نسبت به او دارید و اینکه آیا هنوز به آن علاقه دارید تعجب کند. روز به روز، کاملاً روشن کنید که چقدر به آنها علاقه دارید و چقدر به آنها اهمیت می دهید. مستقیماً به آنها بگویید و اغلب به آنها یادآوری کنید. برای اکثر مردم، کلمات تاییدی هرگز قدیمی نمی شوند.

 

2 رابطه را به وضوح تعریف کنید.

ابهام باعث بسیاری از سوء تفاهم ها می شود. رابطه ای که به وضوح تعریف نشده باشد، زمینه ای برای رشد ناامنی ها، انتظارات برآورده نشده و احساسات جریحه دار است. اگر خود را دوست پسر این شخص می بینید، از قبل این را به او بگویید و به او بگویید که چگونه به رابطه خود نگاه می کنید. از تلاش برای این که آن را خوب بازی کنید دست بردارید - مایل باشید آسیب پذیر باشید و نیت خود را اعلام کنید.

 

3 متن را به سرعت ارسال کنید.

سرعت ارسال پیامک ممکن است برای برخی چیز مهمی به نظر نرسد، اما بسیاری از افراد بر اساس سرعت ارسال پیامک به آنها اطلاعات زیادی در مورد اهمیت آنها برای یک نفر می‌دانند. نیازی نیست که به تلفن خود بچسبید یا برای چند ساعت از دست دادن پیامی احساس گناه کنید، اما شریک زندگی خود را برای مدت طولانی منتظر نگذارید تا از شما بشنود. با آنها مانند اولویت رفتار کنید و فوراً و به طور مداوم به آنها پیامک بدهید تا بدانند که برای شما مهم است.

 

4 زمانی که با هم هستید نامزد باشید.

یک دوست پسر خوب نامزد است و زمانی که شما با هم هستید حاضر است. تلفن خود را کنار بگذارید و به همسرتان توجه بی‌نظیری بدهید. کاری کنید آنها احساس کنند که در آن لحظه با آنها هستید و از بودن در آنجا خوشحال هستید. به زبان بدن خود توجه کنید، تماس چشمی برقرار کنید و متوجه شوید که در حال چک کردن یا رها شدن هستید. خود را به عقب بکشید یا اگر دلیلی وجود دارد که در حال حاضر برای حضور در کنار او مشکل دارید، با شریکتان ارتباط برقرار کنید.

 

5 در مورد روز آنها بپرسید.

سعی کنید آنها را به خوبی مادر یا بهترین دوستشان بشناسید. به طور جدی، این روزها در دنیای شریک زندگی شما چه می گذرد؟ کارت چطوره؟ چه چیزی اخیراً ذهن آنها را به خود مشغول کرده است؟ آنها چگونه با استرس های زندگی کنار می آیند؟ در حل چه مشکلاتی می توانید به آنها کمک کنید؟ معتمد آنها باشید این نوع مکالمات روزانه همان چیزی است که در طول زمان باعث ایجاد ارتباط واقعی، صمیمیت و اعتماد می شود.

 

6 در واقع وقتی صحبت می کنند گوش کنید.

این یکی احتمالا واضح به نظر می رسد، اما باید گفت: وقتی با شما صحبت می کنند به آنها گوش دهید. اگر دوست دخترتان به خانه آمد و شروع کرد در مورد درامایی که با دختر بدجنس در باشگاه اتفاق می‌افتد، او را بیرون نکشید. آنچه برای شریک زندگی شما مهم است باید برای شما مهم باشد. همچنین، در طول هر بحثی با شریک زندگی خود و به ویژه در هنگام درگیری، سعی کنید واقعاً آنچه را که شریک زندگی شما می خواهد به شما منتقل کند، درک کنید. برخی از افراد عادت دارند که سعی کنند پاسخ خود را در ذهن خود آماده کنند در حالی که طرف مقابل صحبت می کند نه اینکه واقعاً گوش کند. وقتی همسرتان در حال صحبت کردن است مغزتان را خاموش کنید و فقط روی تلاش برای درک واقعی حرف یا احساسات او تمرکز کنید.

 

7 تلاش برای برنده شدن در مشاجرات را متوقف کنید.

هشدار اسپویلر: اگر هدف شما "برنده شدن" در یک بحث است، شما قبلاً تصویر بزرگتر را از دست داده اید. هدف شما در هر درگیری منفرد باید این باشد که هر دو نفر با احساس درک، اهمیت دادن و مسلح شدن به برنامه‌ای برای به حداقل رساندن هرگونه احساس آسیب‌دیده کنار بروند. از تلاش برای دفاع از خود در برابر سرزنش شدن دست بردارید، از تلاش برای اثبات اینکه چرا حق با شماست دست بردارید و شروع به ایجاد تفاهم واقعی بین خود کنید.

 

8 یاد بگیرید حتی زمانی که مخالف هستید همدلی کنید.

لازم نیست زوج ها در مورد همه چیز به توافق برسند. اگر دوست دخترتان با شکایتی نزد شما آمد که اصلاً برای شما منطقی نیست، نباید سعی کنید به او ثابت کنید که چرا شکایت او منطقی نیست. شما افراد متفاوتی هستید؛ لازم نیست چیزها را یکسان ببینید. در عوض، هدف خود را قرار دهید که در جای او قرار بگیرید و بفهمید که چرا او چیزها را آنطور که می بیند. حتی اگر اگر نقش‌ها معکوس می‌شدند، همین احساس را نداشتید، خود را با رشته فکری او و اینکه چرا احساساتی را که تولید می‌کند ایجاد می‌کند، آشنا کنید. هنگامی که می توانید علت اصلی احساسات یک نفر را درک کنید، سپس می توانید بفهمید که چگونه در رفتار خود تغییراتی ایجاد کنید تا از آسیب رساندن به او در آینده جلوگیری کنید - به عنوان دوست پسر آنها، این هدف نهایی است.

 

9 در زندگی روزمره خود مهربان باشید.

پیشانی آنها را ببوس. در حالی که در حال پختن هستند، آنها را از پشت در آغوش بگیرید. برای آنها پیامکی بفرستید که به آنها بفهمانید در حال فکر کردن به آنها هستید حتی زمانی که با هم نیستید. رمانتیک باشید تا احساس کنند دوست داشتنی و مورد علاقه هستند.

10 حتی زمانی که در کنار دیگران هستید مهربان باشید.

بیشتر مردم بسته به اینکه با چه کسی هستند، کمی متفاوت رفتار می‌کنند، و به‌ویژه، افراد گاهی اوقات می‌توانند زمانی که در جمع یا با گروهی از دوستانشان هستند رفتار متفاوتی نسبت به زمانی که یک به یک با شریک زندگی خود انجام می‌دهند، رفتار کنند. . اما اگر دوست پسرتان در خانه با شما بسیار محبت‌آمیز است اما زمانی که با دیگران هستید از شما دورتر است، این اختلاف می‌تواند کمی شبیه به طرد شدن باشد – یا اینکه او سعی دارد رابطه‌اش را با دیگران کم‌اهمیت جلوه دهد. بنابراین، مهم نیست که چه کسی در اطراف است، با شریک زندگی خود مهربان باشید تا بدانند عشق شما به پشت درهای بسته محدود نمی شود.

 

11 آنها را به افراد مهم زندگی خود معرفی کنید.

افرادی که برای شما اهمیت بیشتری دارند باید بدانند با چه کسی قرار می گذارید و بالعکس. شریک زندگی شما از اینکه به دوستان و خانواده خود نشان داده می شود، قدردانی می کند، علاوه بر این که می تواند با افرادی که شما را همان چیزی که هستید بشناسد.

 

12 ابتکار عمل داشته باشید.

آنها را مجبور نکنید همیشه همه برنامه ها را انجام دهند! ابتکار عمل داشته باشید و اولین کسی باشید که می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید، برای برخی از تاریخ‌ها برنامه‌ریزی کنید و هر از چند گاهی اولین حرکت را انجام دهید.

 

13 کارهای خود را در خانه انجام دهید.

به خصوص اگر در یک رابطه دگرجنس‌گرا هستید، مطمئن شوید که اگر با هم زندگی می‌کنید یا هر زمانی که در هر یک از خانه‌هایتان وقت می‌گذرانید، به طور فعال به خانواده کمک می‌کنید. در پختن غذاها، تمیز کردن و انجام کارهایی که باید انجام شوند، فعالانه مشارکت داشته باشید. همچنین، مطمئن شوید که هر دو بخشی از بار ذهنی دانستن کارهایی را که باید انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که همه وظایف تکمیل شده اند را بر عهده می گیرید. هیچ چیز جذاب تر از مردی نیست که وزنش را در خانه بکشد و هیچ کس دوست پسری را نمی خواهد که باید با او مثل یک بچه رفتار کند.

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید