×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

تماس تصویری گوهردشت


 

اخبار گوهردشت


با سلام و احترام خدمت کاربران عزیز سایت گوهردشت

سایت گوهردشت با راه اندازی سرویس تماس تصویری  این امکان را برای کاربران فراهم آورده است تا بتوانند با عزیزان خود مستقیما در تماس باشند. تمامی تماس ها به صورت رمز گزاری شده و مستقیم و بدون دخالت سرور های گوهردشت برقرار میشوند. بنابر این کاملا امن میباشند.

برای بر قراری تماس کافیست وارد پروفایل شخص مورد نظر خودتان شوید. در صورتی که شخص مورد نظر شما آنلاین باشد، درکنار سایر دکمه ها دکمه تماس تصویری را مانند شکل زیر مشاهده خواهید کرد. با کلیکی بر روی آن وارد صفحه ای میشوید که در آن صفحه باید منتظر بمانید تا شخص مورد نظر شما درخواست شما را رد یا قبول نماید. در صورت رد تماس یا قبول تماس در همان صفحه پیام های لازم را مشاهده خواهید کرد. درصورت اینکه از این صفحه خارج شوید تماس شما پایان میابد. 

از سوی دیگر هنگامی که درخواست تماس دریافت مینمایید، صفحه ای مطابق شکل زیر برای شما یا طرف مقابل شما که به او درخواست تماس دادید باز میشود و صدای زنگ پخش میشود. در صورتی که رد تماس نمایید هیچ تماسی برقرار نخواهد شد، اما درصورتی که تماس را قبول کنید وارد صفحه ای میشوید که پس از گذشت چند ثانیه تماس برقرار خواهد شد

همچنین با راه اندازی آدرس های جدید گوهردشت  میتوانید بدون فیلتر  دسترسی آزاد به سایت خودتان داشته باشید. آنچنان که اطلاع داردید سالهاست گوهردشت فیلتر است، اما ما هرگز خدمات رسانی خود را متوقف نکرده و نخواهیم کرد. امروز با ایجاد آدرس زیر میتوانید بدون فیلتر شکن به گوهردشت دسترسی داشته باشید

www.Gohardasht1.com

سرویس وبلاگ دهی گوهردشت یکی از بهترین ابزار های اطلاع رسانی آزاد میباشد. گوهردشت با تبلیغ بیشتر وبلاگ های در صفحه نخست گوهردشت،  به این جریان کمک خواهد کرد.تمام وبلاگ ها از آدرس جدید بدون فیلتر در دسترس خواهند بود و تمام آدرس های قدیمی نیز کار خواهند کرد.

امسال گوهردشت وارد بیست امین سال سرویس دهی خود شد. نخستین شبکه اجتماعی ایران که از سال 1382 به شما عزیزان سرویس میدهد

گوهردشت

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login


:نظر ديگران در مورد اين خبر



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید